.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مهمانان مسموم در مجلس عروسی !

  گوشت فاسد در يك مجلس عروسي در روستاي بهزاد كلاي نكا، 200 نفر را روانه مراكز درماني و بيمارستان كرد.

در پي برگزاري يك مجلس عروسي در شهرستان نكا و به دليل مصرف گوشت فاسد از سوي ميهمانان، بيش از 200 نفر روانه بيمارستان شدند.
اين مسموميت همچنان ادامه دارد و بيماران مسموم شده در مسجد روستاي بهزادكلا تحت درمان هستند.
پزشك خانه بهداشت روستاي طوسكلا به عنوان پزشك معالج اين بيماران در مسجد اين روستا اظهار داشت: اين مسموميت با اسهال و استفراغ همراه است و از بعد ازظهر جمعه آغاز و همچنان تاكنون در بعدازظهر يكشنبه ادامه دارد.
مهرداد دروديان افزود: همزمان با درمان بيماران نمونه‌برداري و گزارش‌هاي لازم به استان ارسال شده و اكنون كارشناسان در پي تحقيق و يافتن علل اصلي اين مسموميت در نكا هستند.
وي بيان داشت: از صبح امروز يكشنبه تاكنون بيش از 70 نفر از بيماران را در مسجد روستاي بهزادكلا ويزيت كرده‌ايم و قريب به اتفاق بيماران، سرم تزريق شده‌اند.
دروديان خاطرنشان كرد: اكنون با هماهنگي انجام شده توسط شبكه بهداشت نكا سه تيم پزشكي، كادر پزشكي نكا يك و بهورزان روستاهاي بستان خيل، طوسكلا و بهزادكلا مشغول خدمات دهي به بيماران هستند.
وي ادامه داد: براساس گزارش‌هاي واصله تاكنون بيش از 40 نفر از بيماران در بيمارستان‌هاي بوعلي و امام حسين (ع) نكا مراجعه كرده اند.
دروديان افزود: مهمترين توصيه در شرايط كنوني به اهالي منطقه، حفظ خونسردي، رعايت مسائل بهداشتي است و افراد به محض مشاهده هر گونه سرگيجه، تهوع و امثال آن به مراكز درماني مراجعه كنند.
رييس بيمارستان امام حسين (ع) نكا نيز در اين گفت‌وگو اظهار داشت: در مرحله اول مراجعه بيماران به اين بيمارستان در حدود 30 نفر مراجعه كرده‌اند كه با انجام عمليات درماني سرپايي مرخص شدند و در مرحله دوم نيز تاكنون 14 نفر مراجعه كردند كه حال عمومي آنها خوب گزارش شده است و تنها يك كودك پنج ساله در بيمارستان ستري شده است كه داراي حال عمومي خوب و مناسبي است و مشكلي وجود ندارد.
عليرضا خانجاني گفت: گروه ويژه در حال بررسي علت اين مسموميت است و به محض اطلاع يافتن از علل اصلي، اين موضوع اطلاع‌رساني مي‌شود.
وي افزود: خدمات‌دهي به اين گروه از بيماران به‌درستي و در اسرع وقت انجام مي‌شود.
دهيار روستاي بهزاد كلاي نكا نيز به خبرنگار فارس گفت: اين مسموميت از بعدازظهر روز جمعه و با مصرف غذاي كباب كوبيده كه از يكي از آشپزخانه هاي مركزي نكا تهيه شده بود اتفاق افتاد.
نبي جوادي خاطرنشان كرد: تاكنون230 نفر از افرادي كه در اين مجلس عروسي شركت داشتند به دليل مسموميت غذايي به مراكز درماني و بيمارستان مراجعه كرده‌اند و حال عمومي آنان مساعد گزارش شده است.
اعظم ميري يكي از بيماران مسموم شده در اين مجلس نيز در اين باره گفت: بعد از مصرف غذا و از بعدازظهر حالت مسموميت و تهوع در بنده مشاهده شد كه با مراجعه به مراكز رماني و مصرف سرم و دارو اكنون نسبت به دو روز گذشته وضعيت بهتري دارم امام همچنان حالت تهوع وجود دارد.
رحمت قويدل نيز ادامه داد: من به اتفاق همسرم در اين جشن شركت كرده بوديم كه از بعدازظهر جمعه سرگيجه، تب و لرز، كاهش فشار و سردرد را در خود مراجعه كرديم و با مراجعه به پزشك اكنون سرم تزريق كرديم و بايد از داروها مصرف كنيم.
در پي اين گزارش و مسموميت غذايي در اقدام اوليه قصابي و آشپزخانه مرد نظر توسط شبكه بهداشت شهرستان نكا به‌طور موقت پلمپ شد.
احتمال اوليه مبني بر اين است كه اين مسموميت به دليل آلودگي و فاسد بودن گوشت گاوي كه از مسير آق‌قلا به اين شهرستان وارد شده است باشدكه تحقيقات، آزمايشات و نمونه‌برداري در اين زمينه و علل اصلي مسموميت در دست اقدام است./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

fATEMH 6 آبان 1389
گوشت رو که صاحب مجلس خودش خربده بود جه ربطی به آشپزخانه داشت مسئولین بی وجدانند که برا رفع مسئولیت آشپزخانه رو هم پلمپ کردن. آبروی رفته صاحب آشپزخانه رو کی پاسخگو؟ خدا ازشون نگذره
مریم 10 آبان 1389
قصابی که عامل این کار بود رو امروز باز کردن. متاسفم برا مسئولین بی عرضه
عماد 10 آبان 1389
اداره دامداری چکار میگکنه که گوشت آلوده به این راحتی وارد میشه اما قصاب بعد از چند روز تبرئه.کاش یک مسلمان پیدا میشد وشجاعانه مقابل این ظلم وستم میایستاد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.